دايي: به آينده راه‌آهن اميدوار هستم
نوشته شده توسط : محمد

محمد دايي در مورد حضور در راه آهن اظهار داشت: بنا به درخواست علي آقا به اين تيم آمدم و قرار شد کارم را در تيم شروع کنم. اميدوارم بتوانم در اين تيم مفيد باشم.

وي در مورد اينکه فکر مي کند چقدر بتواند به راه آهن کمک کند، گفت: من در تيم هاي داماش، نساجي و کاوه تجارب خوبي کسب کردم و در کلاس مربيگري هم شرکت کرده ام. هدفم تاثيرگذاري در تيم است. راه آهن تيم ريشه داري است که در چند فصل اخير در آخرين روزها در ليگ برتر باقي مانده و تلاش ما اين است که در فصل جديد در رتبه هاي بالاي جدول باشد.

برادر علي دايي تصريح کرد: تمرينات تيم دير شروع شده و اکثر بازيکنان هم در تيم هاي ديگر حضور پيدا کرده اند و همين دست دايي را براي انتخاب بازيکن بسته است. بايد تلاش خود را دو برابر کنيم تا اين موضوع جبران شود. کار سختي داريم اما من به آينده راه آهن اميدوارم.


 




:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: